ثبت نام کمیسیون طرح رشته های مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت

به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط گذراندن طرح اختیاری رشته های مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت می رساند جهت ثبت نام طرح به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

قابل توجه کلیه متقاضیان :

(تقسیم متقاضیان با اولویت افراد بومی و تاریخ فراغت از تحصیل آنان انجام خواهد شد.)

ثبت نام دانشجویان ارشد جهت گذراندن طرح نیروی انسانی ممنوع بوده ، خواهشمند است از ثبت نام جدا خودداری فرموده و پس از پایان فراغت از تحصیل با آخرین مدرک تحصیلی مراجعه نمایید .

تاریخ ثبت نام اینترنتی رشته مدارک پزشکی از روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۹ لغایت پایان روز چهار شنبه ۲۳ دی ماه تا ساعت ۲۴خواهد بود.

جهت دریافت اعلام نیازجهت رشته های مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت اینجا را کلیک کنید.

نکته: متقاضیان لازم است قبل از تکمیل فرم، کلیه بندهای مربوط به قوانین و مقررات نیروهای طرحی را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۱.  باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

۲. منظور از فراغت از تحصیل، اتمام امتحانات و دروس نمی باشد، فرد می بایست با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه حساب نموده و تاریخ فراغت از تحصیل وی از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت، اعلام گردیده باشد.

۳. پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن* و تاریخ فراغت از تحصیل، براساس امتیازات افراد که شامل{تاهل برای خانم ها**، خانواده کارکنان دانشگاه***، نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل****، و خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر) می باشد .

*بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل صدور شناسنامه وی با محل مورد تقاضا یکی باشد  و یا دو مقطع از سه مقطع تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را در آن شهرستان گذرانده باشد. ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.

**فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد .

***امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان، برادران، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .

**** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل می باشد .

۴. باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از اعلام نتایج از طریق همین وب سایت در صورت انصراف، انصراف کتبی خود را کتباً به اداره آمار و اطلاع رسانی دانشگاه اعلام نمایند، در غیر اینصورت تا ۲ فصل آتی از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.

۵.  انصراف از طرح پس از شروع به کار نیروها در مراکز ، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل سه تا شش ماه طول خواهد کشید.

نکته ۱: ضمنا ًدر صورت انصراف از طرح امکان شرکت درکمیسیون های بعدی جهت استان اصفهان (با توجه به فرم تعهد و تایین محل خدمت) امکان پذیر نمی باشد.

نکته ۲: توقف از طرح عبارت است از : شروع خدمت پذیرفته شده که باتوجه به قبولی در آزمون مقطع بالاتر ، بیماری خاص و انتقال از استان اصفهان به استانهای دیگر می باشد .

۶. از آنجایی که مراکز و واحدها از شروع به کار خانم های باردار جلوگیری می نماید ، لذا خواهشمند است مشمولین مذکور از شرکت و ثبت نام جدا خودداری نمایند .

۷. قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :

انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت. در موارد ذیل خدمت سربازی مورد قبول است :

الف) انجام خدمت سربازی با مقطع دیپلم
ب) افرادی که از خدمت سربازی معاف گردیده اند .

۸. مدارک لازم جهت شرکت و ثبت نام :

۱.تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲. تصویر کارت ملی ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد، ضروری می باشد .

 ۳. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی
۴. فرم میزان بدهی به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی
سایر مدارک در صورت نیاز:
۱. تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲. تصاویر گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان
۳.تصویر حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه
۴. تصویر گواهی نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل
۵. تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴ ، مرکزعلم سنجی دانشگاه)
۶. تصویر گواهی معتبر برای افرادی که جزء استعدادهای درخشان می باشند .
۷. تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.

 

تذکر مهم:

با توجه به ایجاد مشکل در قسمت آپلود مدارک ،از آپلود مدارک خودداری نمایید. شایان ذکر است در صورت پذیرفته شدن در کمسیون طرح، با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد و با مراجعه حضوری افراد ،مدارک اسکن شده روی CDدریافت خواهد گردید.

الف) در صورت تماس با متقاضی فرم تعهد و تعیین محل خدمت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان درکنار لینک ثبت نام پرینت گردیده، قسمت اول فرم توسط متقاضی تکمیل و قسمت دوم فرم توسط واحدکارگزینی محل تعیین شده جهت طرح تکمیل و همراه سایر مدارک اسکن گردیده و روی CDمدارک به اداره آمار و اطلاع رسانی تحویل نمایند.

ب) هریک از مدارک ذکرشده بایستی با Resolutionحداکثر ۱۵۰اسکن شود. و حجم آن حداکثر ۵۰۰kbو فرمت مورد قبول jpgو سیاه سفید می باشد .

پ)درصورت عدم اسکن و ارسال مدارک، ثبت نام لغو می گردد .

درصورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۳۷۹۲۳۹۴۲ تماس حاصل نمایید.

تاریخ ثبت نام اینترنتی رشته مدارک پزشکی از روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۹ لغایت پایان روز چهار شنبه ۲۳ دی ماه تا ساعت ۲۴خواهد بود.

ثبت نام             فرم تعهد و تعیین محل خدمت ۱ , ۲